In een tijd waarin de verwachtingen van cliënten veranderen, kan een positieve klantenervaring jouw notariskantoor onderscheiden van de rest. Elke fase van de klantenreis biedt kansen om waarde toe te voegen en relaties te versterken. […]
Heb jij – zoals in ons vorige bericht vermeld – de berekening gamaakt van de verborgen kosten van PE-opleiding? Dan ben je toe aan deel vier van het venijn van de verborgen kosten: de kosten […]
Wat goed dat jij je verdiept in de checklist voor een depot! Wij hebben naar aanleiding van Notamail 150 een checklist en een model depotovereenkomst online gezet. Het model van de checklist is GRATIS en […]
Heb jij – zoals in ons vorige bericht vermeld – de berekening gemaakt van de verborgen kosten van het BFT-onderzoek? Dan ben je toe aan deel drie van het venijn van de verborgen kosten: de […]
Heb jij -zoals in ons vorige bericht vermeld- de berekening gemaakt van het bedrag dat een dossier moet opbrengen om de kosten van jouw kantoor te kunnen opvangen? Dan ben je toe aan het venijn […]
Waarom zitten er zoveel meters en klokjes in een cockpit? Hoogte, brandstof, snelheid, koers, windsnelheid en talloze anderen. Omdat de piloot op elk moment moet kunnen zien hoe de zaken ervoor staan wanneer hij een beslissing […]
Verschaf jij uitsluitend de toegang tot het wettelijk verplichte instrument authentieke akte? Of ga jij samen met jouw cliënten op zoek naar de mogelijke problemen en probeer je die eerst op te lossen en geef […]
Zo veel? Ja, dat kost het, maar alleen als je het NIET hebt. PraktijkGenerator brengt: 1. Intakeoptimalisatie Wij leveren een systeem aan waarmee je de kansen dat je meer omzet uit een dossier haalt vele […]
Bij PraktijkGenerator gebruiken we AI op de volgende gebieden: 1. Het maken van modeltoelichtingen op onze modelakten. Met als doel dat onze notarissen via onze module heel gemakkelijk de akte, de vertaling en de toelichting […]
Hier volgt de e-mail die wij van één van onze meest trouwe cliënten ontvingen en die we graag delen, omdat er waardevolle lessen in staan. “Goedemiddag heren, Graag jullie aandacht voor het navolgende. 1. Advies […]